Nylundin keväällä 2025 toteuttamaan kyselyyn vastasi 289 asiakasta, joista oli 36 % suunnittelijoita, 21 % sähkötukkuliikkeitä), 25 % urakoitsijoita ja 18 % loppuasiakkaita. Tulokset kertovat vahvasta luottamuksesta ja yhteistyön sujuvuudesta: Nylund vastaa odotuksiin monella osa-alueella ja ylittää ne useissa kohdissa.
Vahvuudet, joista asiakkaat kiittävät
Toimitusjohtaja Johan Karlsson tiivistää: “Tulokset osoittavat, että olemme oikealla tiellä. Luotettavuus ja arjen sujuvuus ovat meille kynnyskysymyksiä – ne näkyvät asiakkaan arjessa joka päivä.”
Kehityskohteet ja toimenpiteet
“Nopeus luo asiakkaalle arvoa. Siksi hiomme prosessejamme ja otamme käyttöön uusia digitaalisia työkaluja”, Karlsson kertoo.
Mitä jatkamme, ja miten kehitämme
Kiitos palautteesta, jatkamme samalla tekemisen meiningillä
Nylund kiittää kaikkia vastaajia: toimitusvarmuuteen, ajankohtaiseen viestintään, korkeaan palvelutasoon ja kentän läsnäoloon panostetaan jatkossakin.
Kyselyn avoimet kommentit – “Hyvin menee”, “Apua on saanut aina hyvin”, “Parasta valaisintoimittajapalvelua Suomessa” – vahvistavat suuntaa.
“Nämä eivät ole meille vain korulauseita, vaan lupauksia, jotka lunastamme joka päivä,” Karlsson korostaa.
Haluatko kuulla ensimmäisenä uutuuksista ja tulevista webinaareista? Tilaa uutiskirje ja liity mukaan tapahtumiin.
Vaihde: 010 217 0300
Sähköposti: asiakaspalvelu@nylund.fi
(ma-pe 8–16)