Tyytyväinen asiakas on meille kunnia-asia

16.01.2019

Teetämme vuosittain ulkopuolisella tutkimustoimistolla asiakastyytyväisyystutkimuksen, jonka tuloksia hyödynnämme toimintamme kehittämiseen. Vuonna 2018 tutkimus teetettiin lokakuussa ja osallistumispyyntö lähetettiin tuolloin 1545 asiakkaallemme. Lämpimät kiitokset siitä, että niin moni teistä vastasi tutkimukseen!

Nylundin asiantuntijuutta arvostetaan

Kysyimme, mitä te asiakkaamme arvostatte yhteistyökumppanin valinnassa. Vastausten kokonaistuloksissa korostuivat kumppanin asiantuntijuus, palvelualttius ja tavoitettavuus. Myös toimitusten sujuvuus ja aktiivisuus yhteistyön kehittämisessä nousivat esiin. Onkin ilo todeta, että saimme erittäin hyvät tulokset teiltä näiden alueiden osalta, joten vuoden aikana tekemämme kehityshankkeet ovat tuoneet tulosta. Jopa 91 % vastaajista arvioi oman yhteyshenkilönsä Nylundilla alan keskitasoa paremmaksi asiantuntijaksi ja 81,1 % teistä arvioi, että toimintamme kehittyy kilpailijoitamme nopeammin.

Valaistus, valaistuksen ohjaus ja tietoverkot kiinnostavat

Tutkimuksessa kysyttiin myös sitä, mitkä tuotteemme ja palvelumme ovat asiakkaillemme tutuimpia ja tunnetumpia. Selvimmin esiin nousivat valaistuksen ohjausjärjestelmät, valaistusratkaisut ja tietoverkot. Näistä toivotaan myös enemmän tietoa ja siihen panostamme tämän vuoden aikana.

”Vastauksistanne saatu palaute on meille ensiarvoisen tärkeää”, kertoo Nylundin toimitusjohtaja Johan Karlsson. ”Kehitämme toimintaamme ja valikoimaamme palautteiden perusteella. Asiantuntijamme ovat myös apunanne, kun haluatte löytää kuhunkin projektiin parhaimmat tuotteet ja ratkaisut. Heidän ammattitaitoaan kannattaa käyttää.”

Johan Karlsson
Toimitusjohtaja
johan.karlsson@nylund.fi