Tekninen tuki valaistus-, ohjaus- ja tietoverkkoratkaisuihin

Nylundin tekninen tuki tarjoaa kattavaa ja asiantuntevaa apua valaistus-, ohjaus- ja tietoverkkoratkaisuissa. Jokaisella tuotealueella on oma erikoisosaaja, joka neuvoo asiakkaita henkilökohtaisesti ja ratkaisee ongelmat nopeasti. Yhteydenotot hoidetaan puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta arkisin klo 8–16.

Yhteydenotto tekniseen tukeen ja webinaarit

Asiakkaamme voivat ottaa yhteyttä tekniseen tukeemme helposti puhelimitse, sähköpostitse tai chatin kautta. Palvelumme on käytettävissä arkisin klo 8–16, ja useimmat kysymykset ratkaistaan saman päivän aikana.

Tarjoamme myös etäohjausta ja käytämme apuna kuvia, datalehtiä sekä sovelluksia ongelman selvittämiseksi.

Osana teknisen tuen palveluita järjestämme säännöllisesti webinaareja, joissa esitellään ratkaisuja ja opastetaan asennusmenetelmissä. Näin asiakkaamme saavat syvällisen ymmärryksen tuotteista ja ratkaisuista.

Tekninen tuki asiakkaiden apuna.

Teknisen tuen tavoitteena on nopeuttaa projektien suunnittelua ja asennuksia tarjoamalla syvällistä osaamista. Palvelemme matalalla kynnyksellä, joten voit kysyä apua valaistukseen, ohjaukseen tai tietoverkkoihin liittyvässä asiassa.

Hyödynnä asiantuntijoidemme osaaminen ja tee projektien suunnittelusta ja toteutuksesta sujuvampaa. Katso videolta, miten tekninen tukemme helpottaa projektien suunnittelua ja asennusta.

Jos videoupotus ei toimi, voit katsoa videon YouTubesta.

Ota yhteyttä Nylundin tekniseen tukeen, kun tarvitset asiantuntevaa ja nopeaa ratkaisua. Tukenasi on tiimi, joka tuntee tuotteet perusteellisesti ja haluaa tehdä arjestasi sujuvampaa.

tekninentuki@nylund.fi

010 217 0305